Gambar a merujuk kepada pucuk yang kurang matang batangnya berwarna. Saya kongsikan video penjagaan pokok daun pudina (pokok mint) tanam dalam pasu.pembajaan dengan baja kompos dan kulit bawang merah. Sebelum ni dia guna cara ni tanam pokok sireh. Namun, nak digunakan sedikit sahaja, bila disimpan tak.

cara tanam pokok pudina
Cara Tanam Dan Jaga Pokok Pudina Fadzi Razak — Malaysian Family

cara tanam pokok pudina. Namun, nak digunakan sedikit sahaja, bila disimpan tak. Jom kita tengok perkongsian beliau sepenuhnya di bawah ini. Keunikan daun yang berwarna warni sentiasa menarik perhatian ramaicara menanam pokok pudi. Cara mudah menanam pudiana taman atau garden mint melalui keratan.pudina taman, juga dikenali sebagai spearmint, pudina biasa, pudina kambing dan pudina teng. Cara tanam pudinaperalatan yang digunakan :1. Saya pilih pucuk matang, saya ada sertakan gambar yang telah dilabel.

Beli Segenggam /Seikat Pudina Dari Market.


Pokok pudina yang dibeli di pasar4. Tapi kalau kawan2 buat jadi layu jangan la salahkan saya pulak ye… 🙂 saya. Pemilihan medium (saya guna tanah sawit campur) 2.

Gambar A Merujuk Kepada Pucuk Yang Kurang.


Saya kongsikan cara tanam pokok pudina guna keratan batang | buat pengakaran terlebih dahulu.keratan batang diambil dari pokok induk dan dibuat pengakaran me. Tapi kalau kawan2 buat jadi layu jangan la salahkan saya pulak ye… 🙂 saya sekadar berkongsi pengalaman. Keunikan daun yang berwarna warni sentiasa menarik perhatian ramaicara menanam pokok pudi.

Saya Kongsikan Video Penjagaan Pokok Daun Pudina (Pokok Mint) Tanam Dalam Pasu.pembajaan Dengan Baja Kompos Dan Kulit Bawang Merah.


Sebelum ni dia guna cara ni tanam pokok sireh. Namun, nak digunakan sedikit sahaja, bila disimpan tak. Pokok pudina ini saya tanam.

Pokok Puding Mempunyai Variasi Daun Yang Pelbagai Bentuk Dan Warna.


Cara mudah menanam pudiana taman atau garden mint melalui keratan.pudina taman, juga dikenali sebagai spearmint, pudina biasa, pudina kambing dan pudina teng. Macam2 cara dah teknik tanam pudina saya cuba, ini teknik yg paling menjadi. Anda mempunyai masalah daun pudina mint layu sila ikut cara ini untuk lebatkan daun dan pokok sentiasa sihat;cara tanam pokok pudina mintcara lebatkan daun p.

Sediakan Pasu Yang Diisi Tanah.


Cara tanam pokok pudina yang diajar oleh ahmad fadhirul fitri ini mudah saja. Pokok pudina yang di tanamselamat mencuba dan j. Keluarkan pokok pudina tadi dari tanah dan bersihkan akarnya.

Popular Posts

drama andai itu takdirnya episode 1

when is gst implemented in malaysia

lim guan eng house

1 kwd to myr

ibu susuan nabi muhammad